1. august 2014

Week's end #6


Det ser ud til, at den dejlige varme fortsætter. Når vi danskere går så højt op i vejret, er det vel fordi, det er så omskifteligt, med sol, regn og blæst. Og når vejret bliver som i syden, så jubler vi, indtil varmen har varet nogle uger, så begynder vi at gøre vrøvl. Om jeg så skal have det som en kogt hummer, så kommer der ikke et ondt ord om varmen, over mine læber. Jeg vil foreslå, at vi gør som den lille fætter jeg har på besøg, når jeg sidder ude og skriver. Jeg vil dog anbefale et større bassin.
I weekenden skal jeg…

  • Rydde op i mine produkter til kroppen
  • Genlæse "Tilværelsens ulidelige lethed" af  Milan Kundera
  • Til fem års fødselsdag 
  • Købe blomster til stuen







Det her er mine ynglinsprodukter. Hvis I skal til Italien, så gå på apoteket og køb Aloe Gel Viso Corpo, den er god, det er en bodysæbe. Rodin Olio Lusso er en ansigts olie, jeg ikke kan undvære om vinteren. Kiel's Cucumber Herbal Alcohol-free Toner er virkelig berolignede for huden. Hvis mine øjne er hævede, fugter jeg et par vatrondeler og lægge dem på øjnene, det virker. Og min gode roll-on deo fra Elisabeth Rudolph, er meget mild til sart hud. 






Denne uges vinder blev, By Malene Birger 



Foto: By Malene Birger, Copenhagen Fasion Week









FRU SOLSORT 
OG FRU BRUUN
ØNSKER  
GOD WEEKEND


<3

3 kommentarer:

  1. Look at that great basket full of refreshing goodies.
    It's so hot here right now I could really use some of that cucumber toner. Or at least some ice cream on my pancake!

    SvarSlet
  2. Mange tak til jer begge to. En rigtig god ide at få ryddet op i ens produkter jeg har også en stor kurv fyldt, gad hvid hvad der ligger i bunden? Jeg rejser til Italien onsdag så tippet er godt er det kun bodysæben du mener?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er kun bobysæben jeg har prøvet. Men se om der ikke skulle være andre gode ting. Det lyder dejligt med en tur til Italien. Rigtig god tur Mona.

      Slet