15. august 2014

Week's end #8 + næste uge



Hvis I har gået og grublet hele sommeren og tænkt - det er underligt, som fru Bruun viser sine arme - så kan jeg betro jer, at det var i denne sommer, jeg fik et wake up call. Det kom altså ikke overnight, men er modnet over tid. Jeg har taget den stor beslutning - jeg vil ikke skjule mine arme mere. Altså, hvis der ikke er en naturlig årsag som kulde og andet, og her er tiden med mig, da vi går mod efteråret. De er som de er, armene, og det er mine rynker også.

Jeg plejer ellers, for det meste, at have bluser med lidt længere ærmer og hvis ikke, så har jeg trukket armene om bag mig eller stået bag et træ eller sådan noget, når jeg skulle tage billeder, men i længden er det for bøvlet.

Tiden er kommet til at jeg må bære min forgængelighed med stolthed. Og det er jeg bl.a. kommet frem til, ved at se på disse damer. Isabelle d'Ornano, der står for skønhedsmærket Sisley. Hun har næsten altid bluser eller kjoler med korte ærmer. Og så smukke Inge Weiss, som jeg altid har beundret for sin gode enkle og anderledes stil. Inge Weiss er ansat hos "Nørgaard På Strøget" og I kan læse om hende i ELLE september 2014, i et tema: "God stil har ingen alder".

Men tro nu ikke det er nemt for fru Bruun. Det kræver ekstra opmærksomhed, for det samlede billede. Og det er absolut og aldeles forbudt, at gå ud uden læbestift nu, for så falder det hele til jorden og bliver farveløst. Fokus på læberne og bare arme, det går fint. Og i det hele taget, passe godt på sig selv. Måske også huske, at konservere kroppen og sjælen med gode olier, både udvendig og indvendig, så tror jeg det er muligt at holde lidt endnu. Der er også et andet trick, men det vender jeg tilbage til.








Isabelle d'Ornano




se mere
























Blusen er ikke født med de to små sløjfer
 men vaskemusen havde bidt hul
 så derfor måtte jeg
 reperere de små huller med 
er par sløjfer





Bluse og bælte: Nørgaard På Strøget
Bukser: Ivan Grundahl



Jeg er på farten i næste uge, så derfor har jeg slået week's end og næste uge sammen.



JEG HÅBER
 I FÅR EN GOD WEEKEND
OG EN GOD UGE


<3








5 kommentarer:

  1. Det er en sød bluse og jeg vil indrømme at denne sommer er også den første hvor jeg har set stort på rynkede arme. Jeg samle på dejlige damer der tør gøre som de har løst til uanset alder.

    SvarSlet
  2. I'm so glad you showed the gorgeous nail polish!! The color is fantastic and right up my alley.
    Love that sunny room you're in. Is that what you call your studio? It's so happy, crisp and fresh.

    Nice to see you today!

    SvarSlet
  3. I love this post! Wearing our age with pride is a concept that I embrace. You have inspired me!

    SvarSlet
  4. Smuk model! Du kan se, at du nyder dit liv!

    SvarSlet