25. august 2014

Grå mandag på stiletter


Jeg har deltaget i mange tøj-test for at finde ud af, hvilken stil jeg har, fordi jeg faktisk synes, det er ret morsomt. Den sidste test var fra Tini Owild's bog og video: "Fra ok til lækker". Testen sluttede med det samme svar - klassisk. Så nu er jeg efterhånden holdt op med at kæmpe imod og har accepteret betegnelse - klassisk, selv om jeg synes, jeg bliver lidt kedelig.

Men sådan behøver det ikke at være, siger de lærte udi kunsten at style, man skal bare ikke være bange for masser af smykker og andet accessories. Så nu har jeg altså igen meldt mig til et foredrag, som jeg helt bestemt tror, bliver meget meget interessant og morsomt. Jeg har meldt mig hos fru Wedel, der har bloggen Christinawedel.dk , fordi hun er ret spændende. Det er til det  HER . Det er lidt sent jeg fortæller det, men måske er der plads endnu, så prøv at skrive til hende eller gå ind og meld dig, så ses vi måske.

Det jeg har på, er gråt i gråt med blåt. Grå babyfløjls bukser og skjorte i gråt mønster med lidt blåt. Men det, der giver lidt på plus kontoen, er mine nye stiletter. Og historien om dem får i en anden gang.

























Bukser set før: HER
Skjorte: Cacharel fra Lubarol
Sko: Vera Gomma
Halskæde: Vintage
Armbånd set før:  HER



HÅBER 
DET BLIVER 
EN RIGTIG GOD UGE


<3








4 kommentarer:

  1. I definitely don't see your style as boring. Classic is clean and fresh which you do. Love the fabric of this blouse, it suits you and it's not plain. Love your haircut too!

    SvarSlet
    Svar
    1. oops, I don't think it translated very well. I meant to say that your style is never boring!!

      Slet
  2. Beautiful shoes, which accessorized your ensemble to perfection. Chic and elegant as always.

    SvarSlet
  3. Jeg var altid forsigtig, da jeg oprettede mine stiliseringer. Men nu ved jeg, at du ikke skal være bange for at lege med mode.

    SvarSlet