11. august 2014

Orange sommerdag


Måske var det den sidste rigtige varme sommerdag i fredags. Med maser af sol. Jeg skulle en tur til Hellerup for at besøge Bitte-butikken. De har sådan nogle søde damer til at ekspedere. Man er altid velkommen og får også et smil når man går, selv om det ikke altid bliver til et køb.

DAMER skal skrives med stort, for det er så dejligt, at blive modtage godt, når man træder ind i en butik. Jeg tror faktisk, det er generelt for Bitte-butikkerne, at de har søde damer med godt humør, så man selv bliver i godt humør. Og det er jeg altså vild med, når jeg skal shoppe tøj. Det skal være en god oplevelse ellers kan jeg ligeså godt handle på nettet.

For jeg handler ikke i butikker, hvor de ikke ved om de giiiiider ekspedere, hvis man ikke lige ligner deres segment. Selv om jeg altid har læbestift på, er det ikke altid, jeg er top-tunet-tjekket og de kan ikke se, om jeg vil købe for 500 kr. eller 5000 kr. Det kan få mig op i det røde felt. 

Men altså, det var den røde kjole, jeg viste her på bloggen, jeg havde kik på. HERDen vender jeg tilbage til en anden gang.

I fredags var det ikke det top-tunede look, men lidt orange her og der, der gav mig gas i pedalerne, så de ca. 8 km gik strygende og jeg kom både ud og hjem i god behold. Og nød det skønne vejr.


























Tørklæde: Hermés
Skjorte: Max Mare set før  HER 
Sandaler: Gaborg
Bukser: Jonny Q



HÅBER I FÅR EN GOD UGE



<3





1 kommentar:

  1. Hvor er det dog en dejlig farve og den klæder dig rigtig godt. Du er meget ret i at man kun har lyst til at handle der hvor de giver en en rigtig dejlig følelse ved deres interesse for en køb. Jeg ønsker også for dig at du får en dejlig uge.

    SvarSlet