29. august 2014

Week's end #10


For snart flere uger siden købte jeg nogle sukkulenter. Jeg har aldrig haft sukkulenter før, fordi jeg troede ikke jeg kunne få dem til at gro. Men efter at jeg havde fået dem hjem og plantet dem i nye krukker, kom der nogle lange skud, og så blomstrede de. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved de lange stængler, når de har afblomstret. Men jeg ved, at jeg skal:

  • Til 70 års fødselsdag hos en god veninde.
  • Bage gryde brød.
  • Se på hvad der skal ryddes væk i haven inden efteråret kommer. 








Foto: NYM Chanel 2014














Grydebrød






RIGTIG 
GOD WEEKEND


<3



1 kommentar:

  1. Looks like you've done a wonderful job with those succulents and the bread. I need to get out into the front yard and tidy things up before the cold comes too. Happy Gardening, inside and out.

    SvarSlet