5. august 2014

Mode uge i København


De siger, det går fantastisk godt for dansk mode. Vi eksporterer mere end vi har gjort før. Tyskland, Norge, Sverige og Holland er de største indkøbere på messen. Og hvorfor er det så lige, de vil købe dansk design. Ifølge det interview, jeg så fra modemessen, er det fordi, man kan lide den lidt mere rummelige og enkle stil, til forskel fx fra Italiensk mode, der er mere kropsnær. 

Jeg har lagt lidt ind her på bloggen fra efterår/vinter 2014. Jeg ved godt det er 2015, der vises i øjeblikket, men hvem kan tænke på næste års sommer. Nej! - det er her og nu, vi er.  Jeg var lige en tur rundt i butikkerne i dag for at se på vinter 2014, det er meget spændende og smukt.










Freya Dalsjø 
er en af de nye unge, der har fået gennemslagskraft
 og denne kollektion er utrolig brugbar og smuk
se bare den frakke her 
det er da ren æstetik

%
 









Bitte Kai Rand
går man aldrig galt i byen af
der er altid noget fra den nye kollektion
der passer til det, der i forvejen er i skabet
 fjerjakken er jeg meget betaget af 

%







Henrik Vibskov
den fantastiske magiker
der fortæller historie 
han får altid tankerne på vandring
han er aldrig ligegyldig  
og jeg bliver aldrig træt af
modens kunstner 
eller kunsten i moden


Der er storskærm på 
Kongens Nytorv
hvor der vises catwalk fra forskellige show
    


Foto: Copenhagen Fashion Week



RIGTIG GOD MODE UGE

<3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar