9. maj 2012

Kenzo og Rodin

Jeg må indrømme, at jeg synes det er spændende når jeg opdage andre også synes det er interessant det jeg skriver/blogger om. Kan I huske min gamle blog, hvor jeg den 23.09.2011, havde et indlæg der hed "PRIMETIME" og hvor jeg skrev om Linda Rodin - det er hende den skønne dame der lige manglede en god olie til ansigtet og selv gik i gang med at producere en ansigtsolie. Den fantastiske olie RODIN olio lusso som fås hos slowfashionhouse.


Kan I også huske, at da jeg havde været i Paris, skrev jeg om de to nye unge designere hos KENZO her og jeg "foreslog" at Birger Christensen kunne tage Kenzo in...

New York Magazin

Nu har jeg set, at Eurowoman i deres maj nr. bringer indslag om Rodin og Kenzo, (dog ikke med henvisning til min blog) og i den forbindelse oplyser, at man kan få Kenzo på mytheresa og få efterårskollektionen på youheshe og i "Another Nué i Krystalgade 3, i København. Jeg løfter sløret lidt for efterårskolektionen. Og her bliver min ønske seddel meget lang. Se detaljen med krave og hansker, "mere" skal der ikke til. Det er selvfølgelig ikke helt rigtig - det er hele snittet og det smukke stof der skaber helheden. Og det med hat og hansker kan du også se på en af mine favorit blog stylecrone som jeg synes er en fin blog. 

Now I see Eurowoman in their May No. writes about Rodin and Kenzo, you can get Kenzo at mytheresa.com and get autumn collection at YouHeShe.com and "Another Nué" in Crystal Street 3, in Copenhagen. Here are some of Autumn collection.  My wish list would be very long. See detail with collar and gloves, It's all style and the beautiful design that creates wholeness And with hat and gloves. Very beautiful. Try to look at one of my favorite blog stylecrone.com. It is beautiful style.

1 kommentar:

  1. Beautiful outfits and love the hat/collar/gloves. Thank you so much for the mention! I am honored by your kind words.

    SvarSlet