1. maj 2012

Bænken i Tourrettes

Solen skinnede da vi kom til Provence og huset/lejligheden i Tourrettes er skøn. Men i løbet af aftenen trak tunge skyer sig sammen og det har regnet hele natten og det gør det stadig her til morgen. Hjemmefra havde jeg bestemt, at jeg ikke ville springe min Qi-gong over, selv om jeg er på ferie. Men vejret fik mig til at blive under dynen lidt længere. Så blev det besluttet at gå ud i regnen og besøge Fondation Maeght i Sant-Paul - mere om det næste gang... 

Bænken forand huset i Tourrettes. (Tourrettes er næsten vokset sammen med byen Fayence) 
Udsyn fra bænken
Tunge skyer over Tourettes
Det er koldt og det regner. Er på vej til Chagall og Miró i min dejlige Moncler frakke som bare er et hit. Den kan rulles sammen så den næsten ingenting fylder og kan lige kommes i en taske.


The sun was shining when we came to Provence / Tourettes and the house is beautiful. But in the evening there was heavy rain and it has rained all night and it still does this morning. Home, I had decided that I will do my Qi-gong every morning although I'm on vacation, but the rain made ​​me stay in my bed a little longer today. But then it was decide to visit the Fondation Maeght in Sant-Paul - more about that next time...






2 kommentarer:

  1. You look beautiful under the umbrella with your scarf and raincoat!

    SvarSlet
    Svar
    1. thanks for your sweet comment it makes me happy

      Slet