3. februar 2016

Blomster og frugt


Når blomsterne ikke vil komme til mig, må jeg gå til blomsterne. Og hvem bedre en Dolce & Gabbana, kan levere blomster og farver.  Det er forårstøjet 2016. Jeg bliver altid glad, når jeg ser så mange blomster, så dejlig frugt og så smukke mønstre. Og tøjets skæringer er noget, man lige kunne hoppe i. Her tænker jeg på længden af kjoler og nederdele, ærmernes bredde og længde. Jeg bliver inspireret af farvesammensætningen, især den orange nederdel og den stribede bluse, det kunne godt være noget jeg ville prøve. En stribet bluse kan man altid finde og måske også noget orange til underdelen eller omvendt. Og orange er prøvet før.  HER




                         Foto: NYMag.  Dolce & Gabbana Spring 2016 Fashion Show - The Cut.













D&G's citronsko, nederdel, bluse og øreringe er fra Matchesfashion







<>





HA' DET GODT TIL VI SES IGEN








Ingen kommentarer:

Send en kommentar