Jeg får nyhedsbreve fra mange tøjwebsider og brands. Når jeg får dem, surfer jeg igennem for at holde mig opdateret. Og jeg har lagt mærke til at flere og flere af de store mærker som f.eks. Hermés, Mac Jacobs og Sonia Rykiel, har fået websalg. Når de store mærker er begyndt med websalg, er det måske, fordi butikssalget ikke er hvad det har været. Det kan hænge sammen med, at de lukker deres lidt billigere hverdags kollektioner, hvor designerne skal levere flere gange om året med stramme budgetter, med pres fra aktionærerne og netop derfor også siger fra. Eller også hænger det sammen med den globale situation, hvor en del af de lande, der før havde vældig fremdrift, nu oplever at krisen kradser og købekraften derfor er gået ned. Og det må kunne mærkes i de store designbutikker og så må de finde på noget nyt. Eller også er det bare den almindelige elektroniske tidsånd. Websalg betyder selvfølgelig også, at man ikke behøver at bo i de store byer for at kunne shoppe designertøj m.m.
I dag var jeg så en tur på Net-A-Porter, hvor jeg faldt over en sweater fra fantastiske Moschino. Jeg tror den vil være rigtig fin til mig og det tror jeg også tasken vil. Og det kan da også være at julemanden synes det samme. Det jeg godt kan lide ved Moschino er deres humor. Men det var faktisk min vendbare jakke jeg ville vise. Her vist med den brune side og sat sammen med en denim nederdel.
Igen er fruen smart og nu må jeg ud og finde noget orange til alt mit sorte tøj. har du ikke fået nye briller? Er der noget orange i dem? Hav en dejlig uge
SvarSletJa det er da nemt at siddede der hjemme og bestille sin garderobe, men jeg syndes nu stadig ,når det drejer sig om tøj, det er rart at se det på før køb. Man kan ikke undgå at blive glad ,af at se på den orange bluse og det er nu ikke, så tit man bliver ,det, da det jo er mest sorte , der dominere tøj farven i Danmark. Smart ser du ud.
SvarSletNice look, the jacket is beautiful. I love the necklace.
SvarSlet