13. juli 2015

Vintertanker


I dag er det vintertøjet jeg tænker på. Det regner, stormer og er koldt. Så jeg vil præsentere lidt af Freya Dalsjø AW15 Runway Images. Hun er en af de dygtige unge danske designere, der har gjort sig godt bemærket de seneste år. Hendes signatur er balancen i mødet mellem forskellige materialer som neopren, pels og skind og så farver. Hendes design er meget arkitektonisk. Når jeg ser på det her, tænker jeg, at det kunne jeg godt hoppe i uden at få besvær med hverken arme eller ben. Camelfarve er ikke så ligetil at sætte sammen med andre farver. Men når det lykkes er det spændende. 













                                                    Foto: Copenhagen Fashion Week.




JEG VED SOLEN KOMMER IGEN
GOD VIND
OG 
DAG



<>




1 kommentar:

  1. UH Anne-Marie jeg venter stadig på rigtig sommer og så snakker du om vinter. Dog er det spændende tøj særlig farvesammensætningen.

    SvarSlet