29. november 2014

Seniorliv på JP


Vinteren er ikke den bedste tid for mig. Men jeg holder ud, finder på ting der glæder mig og mine og så har jeg jo min blog. For nogle uger siden læste jeg Feminas horoskop - der var overraskelser på vej, der var lagt op til sjov og masser af spænding og jeg skulle træffe en bestemt beslutning. Ok! jeg tror ikke på stjernerne i bladene - men jeg læser dem altid???

Pludselig en dag for nogle uger siden tikkede der en mail ind fra en journalist på Morgenavisen Jyllands-Posten. Hun skulle skrive en artikel til Temamagasinet Seniorliv og havde set min blog og ville høre om jeg ville give et interview. Et af Danmarks største dagblade - hvad!!!  kunne det passe? Da jeg havde sundet mig, blev jeg selvfølgelig stjerneglad for, at der var nogen der var interesseret i min mening og havde fundet min blog.  

Jeg bringer artiklen her, så kan I læse med og se hvad der kom ud af det. Artiklen er skrevet af  journalist Hanne Vinther Mikkelsen, billederne er taget af fotograf Camilla Stephan læs  HER








RIGTIG 
GOD 
WEEK END


<3


3 kommentarer:

  1. Skønt at læse og din blog er også fantastisk god så det er godt jo flere der bliver opmærksom på den.

    SvarSlet
  2. This is so nice! I am just now seeing this for the first time!

    SvarSlet