8. september 2014

Foredrag og VIP aften hos Oska


Nu kommer eftersommeren og efteråret hvor undervisning, foredrag, teater og udstillinger går i gang, så tiden er lidt knap og tide løb fra mig i sidste uge. Men apropos undervisning og foredrag, var jeg, som jeg fortalte i et tidligere indslag, til Christina Wedels foredrag. Det er noget af det bedste, jeg har oplevet længe i den kategori der hedder styling, underholdning, gode råd og dejlig hjertelatter. Hvis damen laver sådan noget igen, så snyd ikke jer selv for den oplevelse, for hun er professionel og ved hvad hun taler om. 
Og om du er tyk, tynd eller gammel, så var der masser at lære om tøj, sko og shapewear. Kan I forestille jer, at det var morsomt. Jeg fik ikke taget nogle ordentlige billeder, men I kan se alle Christinas små videoer på hendes blog  Christinawedel.dk

Jeg har også været til modeshow hos Oska. Det er et mærke, jeg ikke før har været opmærksom på. Men de har tøj i en meget lækker kvalitet og rummelig pasform, der kan passe alle. Jeg blev også fristet, men det får I at se en anden gang.

Jeg skal en tur til Paris i denne uge og jeg glæææææder mig. Jeg vender tilbage så snart jeg er hjemme igen.




Oska på Lyngby hovedgade






























FÅ NU EN RIGTIG 
GOD UGE 
DEN KOMMER IKKE IGEN



<3








3 kommentarer:

  1. That shop looks very elegant. I would love to go on a shopping trip with you!

    SvarSlet
  2. Den butik skal jeg ud og se på det ser spændende ud. God tur til Paris jeg kan godt for stå du glæder dig skøn by.

    SvarSlet
  3. Gorgeous ensembles, including the headwear, of course. I believe I need a trip to Paris too!

    SvarSlet