26. juni 2014

Week's end #2




I ugens løb har jeg gjort klar til ferie på SICILIEN. Ned og snuse til de rigtige appelsiner og dyppe tæerne i Middelhavet og spise alt det skønne italienske mad. Glææææææder mig.

  • Jeg skal læse "Turen gå til Sicilien" i flyet.
  • Diane Keaton: "Let's Just Say It Wasn't Pretty" - er vild med den dame.
  • Michael Katz: "Pans hemmelighed" den var gratis med lille "femina", så den snupper jeg også med.









I begyndelsen af året så jeg denne kjole fra Heartmade og synes den var så smuk, en rigtig ferie kjole. På min cykeltur kom jeg forbi  Lubarol  og der hang den, oven i købet på udsalg, så den kunne jeg ikke sige nej til.  Jeg fik også købt et par meget behagelige sandaler, som jeg kan gå til verdens ende- eller Etna med. Dem fandt jeg i min lille lokale tøj butik - Tusind Tanker.
















Tørklæde: Hermes
Briller: Tom Ford
Sandaler: Be Kate
Kjole: Heartmade 
Solbriller: Tom Ford HER

<>

Ha'  det godt så længe,
 og så vi ses efter ferien.





1 kommentar:

  1. Beautiful photos on your blog!
    I read Diane Keaton's book this summer too. I just adore her.

    SvarSlet