31. maj 2013

Fru Bruun & hr. Henriksen i striber


Fru Bruun får af og til en pose med brugte skjorter. Hun samler på skjorter for at klippe dem op til patchwork. I denne sending var der luksus skjorter fra Etro og Brooks Brothers og de var alt for gode til at blive klippet op.







Herre skjorter har altid sådan en fin ryg 






  Skjorte:Etro; Jeans:Jonny Q; Sko:Gard-Italia; Bælte:Sonia Rykiel 


Jeg har altid været vild med tomboy stilen. Måske fordi jeg som barn var en drengepige der gravede jordhuler, legede Robin Hood og byggede huler i skoven, når jeg ikke lige tegnede tøj. Min mor syede den ene fine kjole efter den anden. Men jeg blev aldrig den søde pige i tylskjoler. Alligevel lykkedes det min mor at lære mig noget om stil.

Men altså! - I denne sending skjorter var der en rigtig Ole-skjorte, og straks kom jeg til at tænke på Ole Henriksen. Han er den type alle har en mening om og fru Bruun er en af dem der beundre ham og har lige læst hans bog "Et ærligt liv". Som ganske ung besluttede han at tage til Amerika og blive noget stort. Og det blev han på grund af en stærk vilje, hårdt arbejde og vel også på grund af den positive person han er. Det lykkedes for ham at etablere sig inden for skønhed og hudpleje. OLEHENRIKSEN Natural Skin Care. I dag bor han i L.A. Ole elsker striber og fru Bruun elsker skjorter. Mød Ole her og her 





          Håber I må få en dejlig weekend med masser af sol....

1 kommentar:

  1. I love quality men's shirts too! The fabric, the workmanship, the colors, stripes, or patterns. I don't wear them a lot but perhaps I'll start! I love the way you've put this together with the jeans and classy comfortable shoes. You look so very chic. I think "tomboy" style is classic and always good.

    Your patchwork is beautiful!! It looks like it has a red backing? The design is really lovely. XXOO

    SvarSlet