12. april 2016

Ikke god stil


Foråret er stærkt i gang. Det pibler op af jorden. Træerne begynder så småt at få små skud på grenene. Nogle kirsebærtræer blomstrer og sommeren venter forude. Men for første gang i de fem år jeg har haft min blog, har jeg blog blokering. Er der nogen der blogger som har prøvet det? Jeg håber, at det løser sig. Men indtil da vil der nok være lidt langt imellem indlæggene. Og det er absolut ikke god bloggerstil. 










<>




PAS PÅ JER SELV
 OG 
HINANDEN





6 kommentarer:

  1. Jeg tror, at alle bloggere oplever sådan en periode i ny og næ, men pludselig en dag er skrivelysten og inspirationen der igen :-)

    SvarSlet
  2. I understand your concern, I think we all do the same thing ever, if you are a person with a critical spirit. I like your blog, I like your style and I like your way of life. And today I love the red ornament on your hair, original and fun. Pants are lovely and combine beautifully with the red. I love the decor of your house, I would like to see more broadly, other corners, it sure is a beautiful home.

    SvarSlet
  3. Hvor ser du godt ud, det er skønne farver til dag.Blog blokering tror jeg nok vi alle oplever med mellemrum. Man taber lidt lysten og inspirationen men den kommer altid pludselig tilbage, håber det også for dig vi er mange der vil savne dine indlæg. Hav det godt

    SvarSlet
  4. Det er helt normalt. Tag en pause, og pludselig vender skrivelysten tilbage.

    SvarSlet
  5. Hej. Gider du vise, hvordan man binder tørklædet om håret. Det er umuligt for mig at få det til at blive siddende.
    Ellers må jeg sige, at det er utrolig flot, det tøj du præsenterer.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  6. Nej altså, fru Bruun. Du kan ikke tillade dig at have en blo(g)kering, nu hvor jeg lige har fundet din blog! :) Rigtig go' dag til dig - jeg holder øje om du finder inspirationen igen.

    SvarSlet