24. april 2012

Mit lille "Provence"

Kære bloglæsere, om et par dage går turen til Provence for at få inspiration og se det smukke område igen. Jeg har været der for mange år siden. Denne gang glæder jeg mig til at rejse sammen med min søde fotograf (min mand). Måske vil der blive lidt ophold i bloggeriet, men jeg håber til gengæld der vil komme nogle gode historier og billeder, som jeg kan glæde jer med. I første omgang er her mit eget "Provence" - min vinterhave. Hæng på og se hvad der sker på turen.)



Citroner i Danmark! Mit citrontræ er efterhånden blevet 2 år. Der er allerede flere citroner på det lille træ og jeg bruger dem i salat og til dressing. Det er som om de smager bedre, når man selv har fremstillet dem.)



Jeg er blevet færdig med et af mine patchworktæppe, det er dejligt at tage om sig, når der bliver lidt køligt i havestuen om aftenen.


Her er mit "lighthouse" eller fuglebur. Der er tre små fyrfadslys inden i. Kogler, skaller og lys samler jeg i sylteglas.




Billedet her er taget sidst år, da jeg lige var begyndt på min første blog. Jeg sidder halvt oppe på bordet. Fotografen og jeg taler om hvordan det vil gå med min blog. Jeg kan slet ikke forstå, at der næsten allerede er gået et år. Det er spændende at blogge og jeg har nogle fantastiske læsere - tak fordi i besøger min blog :)


Dear readers, this week I will drive to Provence for inspiration and see the beautiful places again. I've been there many years ago. But this time, I travel with my sweet photographer (my husband). Maybe there will be a little break on the blog but I hope to bring some good stories and pictures. In the meantime, you can see my "Provence" - my little garden room.


Picture from last year when I just started my first blog. I am sitting on the table. We talking about how to create a blog.  I can not believe nearly a year has passed. Blogging is great and my readers are amazing - thank you for visiting my blog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar