4. marts 2012

Gråt hår og skønhed



Foto: Scanpix TV 2 GO.  Helen Mirren


Aftenen før jeg skulle rejse, var jeg til beauty-event med Gun-Britt og Charlotte Torpegaard fra ”I LOVE BEAUTY”. Der var disket op med champagne, sushi og cupcakes. En fin aften hvor de to damer gennemgik trenden inden for hår og skønhed. Det var interessant at se og høre Gun-Britt fortælle, mens hun svingede børste og føntørrer, og man kunne virkelig se, at her var en prof. med rigtig mange års erfaring og stor viden om hår. 
Aftenen blev indledt med Charlottes foredrag om skønhed. Det er Charlotte der har skrevet bogen "Skønhed kommer inde fra men lidt læbestift skader jo ikke..." Kan varmt anbefales. 
Jeg nyder, når viden om skønhed kan formidles med en dejlig afslappet humor. Jeg giver 5 smilerynker for den præstation. Der var også guddie-bags med bl.a.: Eve Lom, rensebalm med små gnubbekorn som skulle efterlade huden helt blød og renset. Har prøvet den og den er god. Der var også Bioeffect: EHF serum og en lille prøve på dagcreme fra samme. Og et par andre ting. Kan købes på, youheshe.com 

For os der er gråhårede med gulligt skær, (ikke at forveksle med det grå guld) skulle der være hjælp at hente. Jeg købte tre produkter til gråt hår og dem forventer jeg mig meget af. Gun-Britt har selv udviklet produktet og hun må jo vide hvad hun gør. Her er de:


GB by GunBritt Shampoo Blonde, tilfører blond og gråt hår pleje og masser af vitalitet. Conditioner: Deep Treatment Blonde-Refill. GB by GunBritt Deep Treatment Blonde Refil, som skulle være er en unik dybdevirkende cremekur til blonde/gråt hår. Glæder mig til at afprøve det.




1 kommentar: