2. august 2016

Man skal kunne mærke....



❤️  Jeg vil sige velkommen og tusinde tak, til alle der kommer forbi min blog. Tak for likes og søde bemærkninger. Jeg bliver rørt over, at nogen i det hele taget følger mig. Der er meget, jeg ikke når at få svaret på. Men på et eller andet tidspunkt tager jeg det op. Jeg er imponeret over, at I vender tilbage, selv om der nogle gange er langt imellem indlæggene  -  TAK    ❤️



I forbindelse med artikelserien om ALDER 3.0 i Jyllands-Posten blev jeg spurgt, om jeg ville deltage og det sagde jeg ja til. For jeg håber, at jeg kan være med til at inspirere andre, til at gøre noget de brander for. Det er så ligegyldigt hvad det er, bare det er noget, der kan få os til at stå op om morgenen. Når jeg slutter min dag, er jeg nødt til at tænke på, hvordan den næste dag kan gøre mig glad og hvad den skal bruges til, ellers bliver jeg deprimeret. Men det betyder ikke, at jeg behøver at gøre noget, men det bestemmer jeg så, når jeg er stået op. Det er den måde, jeg kan få dagene til at blive gode dage. At det så bliver noget helt andet, end jeg havde tænkt, gør ikke noget. Som i dag, hvor jeg havde regnet med at tage billeder ude i haven, men så begyndte det at regne. Og jeg måtte arrangere om og det hele tog længere tid. Men jeg skulle ikke være færdig til en bestemt tid. Jeg skulle ikke "stemple" ud - det er frihed.

Med den interesse der er for min blog, har jeg nu genansat en gammel medarbejder. Vi har kendt hinanden længe, men hun har i lang tid, ikke været interesseret i at arbejde for mig, da hun synes, det var for stillestående. Men nu har jeg sagt, at der nok skal blive mere arbejde frem over. Så - sig velkommen til Gine. Hun kom til mig for 4 år siden og sådan så hun ud da hun ankom HER. Hun stod model, da jeg syede dette outfit HER. Og hun er med i de næste indlæg, hvor temaet er denim / chambray - et vævet stof der ligner denim, men er lysere og lettere end denim. Nu må vi se om hun bliver.




Gine med hat og tørklæde









<>

VI SES



💚





2 kommentarer: