27. februar 2012

Øvelse gør mester





Når jeg arbejder med alt det dejlige forårs og sommer tøj, glemmer jeg helt at det stadig er vinter. Men i går, på vej ud i det gode - men kolde vej, var det en anden virkelighed. Så det var godt at jeg kunne tage min varme dunfrakke, hatten og de tykke støvler på. For øvrigt - da jeg købte frakken på ekstra-ekstra udsalg hos Max Mara, havde jeg to af mine børnebørn med, begge drenge. "Det kan jo ikke læres for tidligt - som ekspeditricen sagde - at gå i butikker og shoppe, så ved de hvad der venter dem når de får en kæreste" De blev anbragt i en sofa og fik hver en sodavand. Jeg tror de nød det.

Ifølge den gamle almanak er det Kyndelmisse 2. februar og det betyder, at halvdelen af vinteren er gået. Så bliv endelig hængende. Der komme mere sommertøj i den nærmeste fremtid, det var kun en lille pause.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar