25. november 2014

På hat med frisøren


Frisører og tandlæger skal man holde sig gode venner med, ellers ved man aldrig hvordan resultatet bliver, når man er på besøg hos de to. Jeg kan godt lide at gå til frisøren, hvorimod tandlægen er mere en pligt.  Efter frisør besøg, med et dårligt resultat, har man altid den mulighed, at tage en hat på. Med tandlægen er det straks et andet problem, men heldigvis har jeg den sødeste tandlæge, man kan ønske sig. Og han spørger altid, om der er noget at bemærke siden sidst og det er der aldrig. Men når det gælder frisøren, kan jeg ikke forstå, at det er så svært at lytte til hvad man vil have gjort. I øjeblikket har jeg en god frisør, men man ved aldrig hvor når det går galt. Kender du det med en dårlig frisør-hår-dag?




Den hvide jakke har jeg været rigtig glad for. Den er i vasket uld. Jeg har brugt den i sommer på kølige dage  og i overgangen mellem sommer og efterår. Og nu under en let frakke.












I dag skal jeg på besøg hos Patti's Visible Monday på Not Dead Yet Style  HER



Jakke: Anne Vest,  tørklæde: Olivier Strelli,  bukser: Bitte Kai Rand,  hat set før HER




FORTSAT RIGTIG GOD UGE



<3






7 kommentarer:

  1. Great look - the ivory coat is perfection! Thanks for linking up to Visible Monday.

    SvarSlet
  2. Jeg har også en rigtig godt frisør, der dog aldrig har klippet og sat mit hår så det er blevet kraftig, bølgende ned af nakken. Ja hvorfor mund. Men Fru Bruun ser meget elegant ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Jeg troede det var lidt nemmere med langt hår.

      Slet
  3. Fiott ullkåpe - er på jakt etter lignende så jeg tar kanskje en tur med båten til københavn for å finne noe! I Oslo er det ikke lett å finne frisør- mange svenske frisører og de er flinke, men når man kommer tilbake og vil klippes av samme frisør så har de ofte sluttet og reist hjem til Sverige��
    Sukk fra Torunn i Oslo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Torunn. Jakken har jeg købt hos Strøm på Strandvejen. De har også en Webshop, http://stromstore.dk så måske du kan holde øje med om de skulle få i den stil igen.

      Slet
  4. Faldt helt tilfældigt over et link til din skønne blog. Dejligt at se, at det aldrig er for sent at holde en god stil.
    -Det skulle mange flere lade sig inspirerer af ;o)

    Er i øvrigt helt enig i dine betragtninger om modebranchen, som jeg selv har skrevet om flere gange.


    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Couture Blog Projekt fordi du kiggede forbi min blog. Jeg kan se du er fra Odense. En hyggelig by.

      Slet