20. november 2014

Chanel og Iredale


Fru Bruun har købt en ny pudder foundation. Jeg havde læst om Chanel Vitalumière og tænkte, at den var god at have i tasken. Jeg havde bare lige glemt, at det var en løs en af slagsen. Så jeg var på udkik efter noget den løse pudder kunne fyldes over i. Og hvor det hele ikke ville ligge i toilettasken. Jeg fandt  Jane Iredale "Refill-Me" omtalt på  Beautyspace  HER  hvor Søren Hedegaard anbefaler den sammen med Jane Iredales mineralpudder.  Jeg købte så ikke JI mineralpudder, men har så i stedet  Chanels løse pudder foundation. Den virker fin og fordeler sig godt over aller "indlandsisens" fure.   

Det fungerer udemærket med at fylde pudderet over i Refill-Me og den låser fint så der ikke kommer mere ud end man ønsker. Det eneste jeg synes er, at hårene på børsten er lidt hårde, når man børster det på. Den stikker lidt og der var også løse hår i starten da jeg brugte den. Hvorimod Chanel børsten er en utrolig dejlig blød Kabuki Brush og føles som et kærtegn, når man børster pudderet ind i huden. Men til at have i tasken og friske op med er Refill-Me ok.






















FORTSAT RIGTIG GOD UGE 



<3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar