19. juli 2014

Week's end #4








I ugen der er gået, har jeg nydt mine høstanemoner. HER Jeg kan sidde og så på dem i en evighed. Jeg elsker at de er så ukuelige. Selv om de bliver klippet forkert, gravet op eller slået ned, så komme de igen og igen. Og de sår sig selv, også på steder hvor det ikke var meningen. På steder der måske er lidt kedelige, men når de komme op bliver stedet smukt. 

  • DIY - Jeg skal beklæde ny bøjler HER
  • Ordne og rydde op i  mine T-shirts
  • Og til 10 års fødselsdag hos mit barnebarn






Og så har jeg spottet Ivan Grundahl. Hans silhuet er genkendelig fra år til år. Det er der faktisk noget beroligende ved at vide, at gode gamle Grundahl er den samme, og alligevel ny. Den sweater er jeg sikker på lander i min skuffe på et tidspunkt.



Se så lige den kjole  -  wow…


Foto: Copenhagen Fashion Week



Rigtig god weekend

<3




2 kommentarer:

  1. Hyggeligt med en blog der kommer i weekenden, jeg glæder mig til den hver uge. Men det med høstanemoner passer ikke på min have her forsvinder de sporløs, meget mystisk. Rigtig god weekend til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Måske skal jeg grave en høstanemone op til dig, når det bliver efterår…

      Slet