22. juli 2014

Glade striber


I dag var der en veninde, der sagde til mig, at min blog var rigtig god. Jeg blev så stjerne glad. Jeg er alt for dårlig til at tage imod ros. Og jeg er alt for perfektionistisk og rystende nervøs, til at blogge. For hver gang jeg trykker på knappen "udgiv" tænker jeg, hvad nu hvis der er en fejl eller noget er skrevet forkert, så er jeg sikker på, at bloggen bliver lukket af "blogpolitiet".

Men alligevel må jeg altså skrive min blog. Faktisk skriver jeg også, fordi jeg gerne selv vil læse den, selv om jeg absolut ikke er noget stilikon og går i ganske almindeligt tøj, også selv om jeg elsker farvestrålende og andeledes tøj. Til gengæld tror jeg nok, at jeg har humor. Den kan selvfølgelig være svær at forstå, hvis siden bliver oversat til et andet sprog og ordene bliver nogle helt andre, så forsvinder pointen. F.eks. når jeg skriver enden er god, som i forrige indlæg, så betyder det, på dansk, både den del vi sidder på, og altså også slutningen på historien. Det hedder faktisk "når enden er god er alting godt". Ordet har to betydninger, så på den måde, giver det jo mening med et par bukser der sidder godt ?!?!?!???

Jeg har forsøgt flere gange at ændre min stil, men det slutter altid med den samme klassiske tøjstil, som jeg altid har haft. Bortset fra dengang, jeg var hippie. Men det var jeg så heller ikke så længe.

En gang imellem, når det går højt, sætter jeg et kulørt tørklæde eller et smykke til. Eller jeg sætter lidt striber på. Jeg elsker striber og prikker og faktisk også tern. I dag er det vildt - striber, striber, striber. Og som du kan se, er kjolen - genbrug. HER

Og hvad med dig, har din tøjstil ændret sig med tiden eller har den altid været den samme? 




























Kjole: Set før 
T-shirt: Marc Lauge
Trøje: Marc Lauge
Sandaler: Arche 
Tørklæde: Sonia Rykiel
Bælte: Sonia Rykiel


Ps.: Billederne vil blive bedre efterhånden, når jeg får lært hvad alle de knapper og indstillinger, der er på fotoapparatet, skal bruges til. Vi kan også bare sige, at det er en ny og mere moderne måde at fotografere på. 



RIGTIG GOD SOMMERUGE
 MED 30 GRADER


<3


3 kommentarer:

  1. I'm so glad you keep your blog going because it's one of my favorites! Regardless of the blog translation, it always sounds good to me.
    You look great here in your garden. This is good colors on you.
    I've tried different styles over the years but I always seem to come back around to a little bit bohemian.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks Joni - Great to see you again and thanks for visit my blog I also took a break. You were the first who asked if I would put the translator and I am glad you asked.

      Slet
    2. Yes, I remember when I first found you. Not sure how but I'm glad I did. Your instagram pictures are just lovely. I'm glad you're still blogging.

      Slet