31. marts 2013

Blog en illusion...








Centro Cultural Andratx
er skabt af Patricia og Jacob Asbæk


Mine noter på min iphone er blevet slettet eller måske var de en illusion.  Gå ind på siden her og læs om et meget spændende sted. Et sted for moderne kunst. Et utroligt smukt og fredfyldt sted, som jeg vender tilbage til igen og igen. Hvor jeg bliver provokeret og inspireret af kunsten. Denne gang kom jeg til at tænke på - er bloggen virkelighed eller illusion...



Foto. H.N.

Jeg håber I har haft en god påske... 



3 kommentarer:

  1. Beautiful post. I love the pink sweater with orange scarf. And of course your hair.

    SvarSlet
  2. Ja, man kan sidestille mange af livets aspekter med kunst og er det ikke derfor det er så fascinerende. God påske Monna

    SvarSlet
  3. That looks like a wonderful exhibition. Your outfit (and colors!!) look just right in that setting.

    SvarSlet