23. februar 2013

Erantis tøj





1.  Kjole / Shop.baumundpferdgarten.com
2.  T-shirt / Acne / Youheshe.com
3.  Støvler / Acne / Youheshe.com
4.  Trøje /Kenzo / Youheshe.com 
5.  Hat / Straw-amy-cap / Hatshopping.com 
6.  Taske / Alexander McQueen / Mytheresa.com
7. Sneakers / MiuMiu / Mytheresa.com 
8 + 9.  Jakke og bukser / outlet / Shop.baumundpferdgarten.com 


I sne stå urt og busk i skjul. Det er så koldt derude, dog sidder der en lille fugl og en erantis titter op af den frosne jord. Jeg ved ikke om I har det lige som jeg har det? Men jeg længes helt vildt efter forår i år. Jeg synes vinteren har været så hård ved min sjæl. Men når jeg ser ud og finder de første erantis lige unde mit vindue, og ser en lille fugl med fint orange tørklæde om halsen, sidde på det fine fugle hus, designet af Felix Mørch, ja! så kan jeg kun blive glad og må finde lidt forårstøj frem.

Fordi - snart flyver jeg syd på til Port d'Andratx på Mallorca, for at se mandeltræerne blomstre og få lidt sol i øjnene. Det glæder jeg mig rigtig meget  til. Sådan så de ud sidste år.  Mandeltræerne


 

                                             
     
 En lille sang om at give sig tid.  Det er DR's pigekor der synger.




Foto: H.N.

Få nu en god weekend...


2 kommentarer:

  1. Such a sweet post about the hope of Spring. I love seeing the little birds come to life this time of year. The little orange bellied robins are in abundance in my neighborhood this year and I see buds already.
    I'm glad to hear you will be getting away to enjoy your favorite place. I yearn for Spring too!

    SvarSlet
  2. Beautiful photos. I love the colors and feel of Spring. Enjoy the almond tree blossoms!

    SvarSlet