12. juli 2012

De røde sko fra ACNE

Jeg køber ikke så tit sko, mest fordi jeg ikke kan finde nogen der er rigtig gode at have på. Jeg vil have de er gode at gå i, der skal være plads til indlæg og så må de også godt være flotte eller sjove og det er åbenbart en svær kombination. Men jeg så lige de her sko fra ACNE HER  de er meget elegante, så jeg vil en af de nærmeste dage prøve dem og se om jeg kan passe dem. Jeg vil gerne have at mine sko passer som hånd i en handske. Hvordan har du det med sko?













1 kommentar:

  1. I could totally go for these shoes!! I'll be checking the link when I get done here. My shoes have to be comfy and fit my orthotics so I have a hard time finding them. I've been in love with sturdy well-made shoes ever since I was a kid and my mom always had her nun friends over at the house. They always wore well made oxfords and they were such good quality the leather squeaked when they walked in a quiet room.

    SvarSlet