14. maj 2012

Blogdame med orange accessories

Da jeg fik ideen om at oprette en blog, havde jeg samtidig betænkeligheder. Jeg har aldrig betragtet mig selv som særlig fotogen. Så det var en ganske stor overvindelse at blive fotograferet og lægge billederne ud på bloggen. Men da mit formål med bloggen er at skrive om alt det nye der sker inden for modebrancen. Finde eksempler på tøj og kvinder som jeg synes er spændende - og ikke mindste vise en ganske almindelige kvinde over 60 i forskelligt outfit - så var der ingen vej uden om. Da min datter gjorde mig opmærksom på Vouge "Today I'm wearing" med den fine dame Mrs.Burstein, blev jeg virkelig inspireret. Jeg søgte efter danske stil- og modeblogs for kvinder 50+ men fandt ingen. Derimod har jeg fundet en del amerikanske kvinder. En af dem er Style Crone som jeg før har nævnt. En anden hedder Not Dead Yet Style. Jeg kan kun opfordre andre kvinder i vores alder til at blive blogdame. Det er både inspirerende og sjovt når nogen skrive på bloggen. Og spændende at "møde" andre bloggere. Og opdage at 60+ i den grad er i live. Hvis I har set eller hørt om andre der blogger med samme emne - så skriv gerne til mig?


Tilbage til fotograferingen, for hvis ikke jeg havde haft den mest tålmodige fotograf, er jeg ikke sikke på det var blevet til noget. For når jeg har stået (model) en tid, bliver jeg utålmodig, så bemærker fotografen "Du ser altså godt ud" og hvem stå så ikke gerne model lidt endnu :)))


Her er mit nye armbånd fra Samarkand. Mit tørklæde som jeg købte for et stykke tid side. Og min genbrugsskjorte.






When I decided to create a blog, I was a little nervous. I've never considered myself to be particularly photogenic. So it was quite a big overcome to be photographed and posted on the blog. But my idea is to write about fashion.  Find examples of clothes that I think might be interesting for our age, and to show an ordinary woman over 60 in a different outfit. So there was no way around.

I look for what others did and I found Vouge "Today I'm wearing" the fine lady Mrs. Burstein, and was really inspired. I searched for Danish women 50 + who blogs about style and fashion, but found none. But I have found some American women. I mentioned one of them Style Crone. Another is called "Not Deat Yet Style, a wonderful title. I can only invite other women in our age to begin to write and even blogging. You will be both inspired and happy to read and "meet" other bloggers. And discover that we so alive.


Back to the pictures. I have the most patient photographer, I am not sure of it had been for nothing. Because I'm a bit impatient but then the photographer says, "You look so lovely" and who did not like to stand a little longer :)

1 kommentar:

  1. Orange is one of my favorite colors and you put together this outfit with so much style. The scarf and the bracelet are perfect accessories. I was anxious when I started blogging too, but now it's just part of my life.

    SvarSlet