23. januar 2012

Udsalgs-greyhund


Det er mig nr. 8

Jeg ved ikke hvordan du har det, men når udsalget bliver skudt i gang, har jeg det ligesom en greyhound der bliver sluppet løs. Og jeg har altid en ”dødsrute” jeg skal igennem. Så kommer jeg til butikkerne og kan overhovedet ikke overskue det. Enten skal jeg købe hele butikken eller også skal jeg gå hjem. Jeg gør det sidste. Det samme sker år efter år. 
Så når vi til slutningen af udsalgsperioden, så træder jeg op på min cykel igen, men nu i et helt andet tempo. Og bingo, der hænger den stadig den jeg havde udtænkt mig, og nu yderligere sat ned. Så er det jeg er lykkelig og cykler hjem med et underfundigt smil om munden. Der er heldigvis et ½ år til at jeg skal på den igen...

Her kan du så se resultatet, dejlig Stine Goya strik fra Lubarol.




Se B*B 1