5. januar 2012

Stefano & Domenico



De to Milano gutter, dem du kender under navnet Gabbana og Dolce =  D&G, har været i retro kassen. I deres kollektion er det flower power der er på tapetet.


Noget andet som ses i forår/sommer moden S/S2012, er jakker der ikke er figursyede, men det vender jeg tilbage til. I det hele taget er det, som jeg skrev sidst, inspiration fra 60/70-erne vi ser. Jeg ved ikke hvordan I har det, men en gang imellem får jeg lidt for meget deja-vu, især hvis det er grimt det de finder på. Bortset fra det, var det en dejlig tid og jeg kan faktisk godt lide tøjet denne gang fra D&G. Jeg synes det er flot. Jeg bliver glad når jeg ser på det. Og jeg vil tro vi snart kan købe tøj fra Zara, Vero Moda eller H&M med inspiration fra D&G. Hvis der kommer en skjorte tager jeg den - måske også en nederdel.
I får lige en hapser mere fra D&G en af de nærmestedage.)

S B*B 2