28. december 2011

Godt nytår






















Tak for de mange dejlige skriverier jeg har modtaget, dem er jeg meget glad for. Og jeg glæder mig til at vise alt det nye tøj der er på trapperne, det råber og skriger for at komme ud. Der er farver som for solen til at smile - selv når det regner. 


Her under kan du se om der er en kjole du kan bruge til nytårsaften. Den libanesiske designer Elie Saab er stormester, når det gælder Haute Couture kjoler til prinsesser og berømtheder. Lidt glam må der gerne være. Vi ses...








1 kommentar:

  1. Tak og i lige måde fru Bruun skulle lige til at klage over ikke at have hørt fra dig , men så kan jeg se at du åbenbart ikke er kommet op på min side. Har savnet dine dejlige indlæg, glæder mig allerede til det nye år og ny mode rigtig skøn nytår Mona

    SvarSlet