28. juli 2016

Sorte bukser / lys bluse


Igen de sorte Bitte bukser. Denne gang sammen med den lyse bluse jeg købte sidste år HER. Blusen er dejlig let at have på, når det er varmt. Og lad mig så komme med en indrømmelse. Jeg var lige ved ikke at sætte billederne op, for pludselig tænkte jeg - åh nej mine arme, de er ikke, hvad de har været, dem kan jeg ikke have "på". Men så huskede jeg min beslutning om, at min krop er som den er og dermed basta. Til gengæld er min hjerne og krop fyldt med mange års dejlig erfaring, som jeg gerne deler ud af. Og så er vi jo så "heldige" her i Danmark, at det næsten altid er skjorte- eller trøjevejr. Det sidste skriver jeg i samme sætning og i samme åndedrag. Men tilbage til bukserne. De er meget brede og brede bukser gør mig mindre. Jeg vil prøve med et bredt bælte, det markerer taljen og får benene til at syne længere. Vi får se.









<>



 VI SES 





3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud- også uden bælte ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, hvem der bare havde din figur - incl. armene ! Men jeg er glad for, at jeg pludselig får ideer til at bruge mit tøj på en anden måde, takket være din inspiration her fra siden.

    SvarSlet
  3. Har lige opdaget din blog. Jeg har savnet een som dig og glæder mig til at følge dig/blive inspireret. Vh/Inger

    SvarSlet