12. maj 2015

En detalje


I forrige indlæg skrev jeg om at mixe og matche. Det er jeg ikke færdig med. Men der var en der skrev til mig på mail, at hun gerne ville se detaljerne i mit tøj og hvor jeg har købt det. Det sidste er problematisk, for når jeg viser det, er det ofte noget tid efter jeg har købt det og noget er som bekendt, gamle gengangere. Som der var en der skrev "du passer virkelig godt på dit tøj". Jeg tog det som en kompliment. Nu prøver jeg, at vise det jeg havde på HER og så må jeg se om det er en god ide ???














Sølvsmykkerne er fra Georg Jensen men produceres ikke mere.  Jeg har altid været meget begejstret for Nanna Ditzel. Se mere HER



SELV OM DET REGNER LIGE NU 
HÅBER JEG
PÅ EN RIGTIG GOD
 UGE 



<>




2 kommentarer:

  1. The white jacket is beautiful!!

    SvarSlet
  2. Hej Anne-Marie, det er faktisk en rigtig god ide. På denne måde får du gennemgået hele sættet. Jeg får oftest kun nævnte en eller to ting, når jeg beskriver mit "udstyr". Det her er en virkelig flot måde at præsentere tøjet på.

    SvarSlet