16. april 2012

D&G frugt og grønt

Da jeg så det her tøj, fik jeg sådan en lyst til at blive vegetar, men det er ikke så ligetil inden for mode branchen. Her er lidt fra frugt- og grøntkassen. Jeg tror Årstiderne og Camilla Plum vil blive glade. Jeg havde håbet på at finde en sød lille jordbær-hat  eller en banen-taske, men det fandt jeg ikke. Måske har I sådan nogle eller andre frugt ting? Så tag et billede og send det til mig. Og følg med de næste dage - der kommer flere sundhedskasser :) 




Dolce & Gabbana Eggplant-print stretch-crepe skirt. netaporter.com

Markus Lupter Bananas sequined merino wold sweater. netaporter.com


Dolce & Gabbana Cameo and onion clip earrings. netaporter.com


If you are a vegetarian then here are some fruits and vegetables. I had hoped to find a cute little hat with strawberries or a banana bag but I did not. Follow the next day and look for healthy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar