23. marts 2012

Påskeklip og sandaler


Inden længe er det påske, og jeg vil sende et påske papirklip til jer alle sammen. Og sige tak fordi I kikker forbi min blog. Det er bare så inspirerende med de søde bemærkninger. H. C. Andersen var en mester i at klippe i papir. I Odense, som er H. C. Andersens fødeby (og min), er der et fint museum hvor man kan se alle de fine klip han har lavet. Tag en tur her og tryk på alle knapper og hør fugle sang, hvis du ikke allerede har hørt dem udenfor. Når fuglene begynder at fløjte tidligt om morgenen, så bliver jeg "å så fornøjet..." Og så kan jeg næsten ikke venter til jeg kan få sandaler på.

H.C Andersen

Stella McCartney, netaporter

H.C. Andersen

Pedro Garcia, netaporteer


H.C. Andersen

Marc by Marc Jacobs, netaporter

Soon it's Easter, and I will send an Easter papercut to all of you. And say thank you for visiting my blog.  Hans Christian Andersen was a master of papercut. In Odense, Andersen's hometown (and mine), there is a fine museum where you can see all the fine art he has made. Take a trip here and press all the online buttons and hear the birds singing, if you have not already heard them outside. When the birds begin to whistle early in the morning,  "y so pleased I get..."
I can not wait to get sandals on.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar